13 Haziran 2012 Çarşamba

Kredi kartına yapılan iadeler

Harcama itirazları ile ilgili en çok sorulan sorulardan birisi ise kartınıza iade edilen paraların geri alınıp alınmayacağıdır. Bazı durumlarda iade edilen tutarlar veya itiraz sonrası iptal edilen harcamalar bankanız tarafından geriye alınabilmektedir.

Hangi durumlarda iptal edilen harcama tekrar kartıma yansıtılır?

Harcama itirazı dilekçenizde işlemleri sizin yapmadığınız belirtmiş iseniz daha önce de belirttiğim gibi söz konusu harcamalara ait tutarlar 1 hafta içerisinde kartınıza alacağınız olarak yansıtılır. Araştırma süreci  bu aşamdan sonra başlatılır. Eğer firma karşı bankaya işlemlerinizle ilgili somut ve kanıtlayıcı bir evrak sunarsa iade edilen tutarlar tekrar borç hanenize eklenir.

Harcama itirazı dilekçenizde hizmet alamadığınızı belirttiyseniz iade ancak sizin haklı olduğunuz tespit edildikten sonra yapılır. Araştırma ve inceleme sonrasında ( 45 ila 180 gün) iade almışsanız bu dosya kapanır. Bazı forumlarda gördüğünüz '' 2 sene sonra iade ettikleri parayı faiziyle kartıma yansıtmışlar'' diyerek ağlayan kişiler bu işten fazlasıyla canları yanan bahis şirketlerinin elemanlarıdır.

Konuyla ilgili olarak yurtdışında faaliyet gösteren online bahis sitelerinin bulunduğu bir forumlarda, söz konusu şirketlerin yöneticileri bu konuda yapabilecekleri birşey olmadığını ve chargeback yoluyla iade ettikleri paraları senelik bütçelerine koymayı kabullendikleri görülmektedir.

Milyon dolarlık şirketler nasıl bu kadar kolay iade yapıyor? Neden itiraz etmiyorlar ?

Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde kumar oynatmak suçtur. Bu tür sitelerin faaliyetleri kanunla yasaklanmıştır. Bu sebeple yasal olarak Türkiye'de hak aramaları mümkün değildir. Mahkemeye başvurup ben x şahısa kumar oynattım kaybetti sonrada parasını itiraz ederek geri aldı demesi gülünç olur. Bu şekilde iade ettikleri tutarlar kazandıkları rakamların yanında devede kulak kaldığı için bir nevi sineye çekmektedirler.

Bankalar neden aracılık ediyorlar ?

Yasadışı kumar ve bahis sitelerine ödemelerde aracılık etmek de suçtur. Ancak bu şirketlere paralar kontür veya bilgisayar malzemeleri satan paravan firmalar aracılığı ile aktarılmaktadır. Zira kredi kartı hesap ekstrelerinde hiçbir zaman oyun oynadığınız bahis sitesinin adını göremezsiniz. Zaten online gambling yani sanal ortamda kumar ve bahis şirketlerinin visa ve mastercardı aracı olarak kullanarak oyun oynatması da bu iki kuruluş tarafından yasaklanmıştır. Peki bankalar bu paravan şirketlerin kumar oynattığını bilmiyor mu diye sorabilirsiniz. Elbette biliyorlar. Hatta sizden daha fazlasını biliyorlar. Ancak ortada dönen rakamlar büyük olunca bankalar da bu pastadaki paylarını kaybetmek istemiyorlar.

94 yorum:

Adsız dedi ki...

bilğilendirdiğiniz için tşkl

Manco dedi ki...

saolun

Unknown dedi ki...

erdiğiniz bilgiler için çok teşekurler

tolgahan dedi ki...

admin kardeş bir sorum olcak eğer harcama itrazı 120 gün sonunda sonuclanmazsa ne olur örnek olarak benım son 20 günüm kaldı ne arıyan var nede soran sankı hıc bır sonuc alınmıcak gıbı duruyor

Unknown dedi ki...

Tolgahan, hesabın dondurulduysa işleme alınmıştır. Ancak hesabın halen acıksa bankan işleme almamıştır. Bankanla görüşüp itirazın ne durumda olduğunu sorman lazım.

Tolgahan dedi ki...

hesabım haylen acık bankamı aradıgımda haylen işlemde oldugunu bildiriyorlar ayrıca en son aradıgımda 19.10.2012 tariğinde işlemin son tariği oldunu bildirdiler ayrıca sizce bankam gercekten işleme almamıs olabılırmi ayrıca bankam teb bankkası ne yapmalıyım bu sürecten sonra ..

Tolgahan dedi ki...

admin kardeş ricam olcak iyice bunalıma girdim bana yapabılcegım bırsey oldunuğu yada yönledirsen sevinirim bende ona göre bankayı arayım yanlış birşey yapmaktan cekiniyorum.

Adsız dedi ki...

Kredi kartı işlemcimizden, EcoCard’ınızla bir geri ödeme (chargeback) işlemi gerçekleştirmiş olduğunuzu üzülerek öğrenmiş bulunuyoruz. Bunun sonucu olarak, EcoCard hesabınız kredi kartı şirketinizin ödenmemiş tutarla ilgili talebi sonuca bağlanana kadar süresiz olarak kapatılmıştır.

Hesabınızda halen 191.14 EUR tutarında açık vardır ve kullanma koşullarınız çiğnenmiş bulunmaktadır. Herhangi bir olumsuz sonucu önlemek için lütfen support@ecocard.com adresine e-posta göndererek söz konusu açığı ödeyeceğinizi teyit edin ve bunu ne süre içinde yapabileceğinizi belirtin.

Konuya ilişkin ayrıntılar aşağıdadır:
TARİH (GG/AA/YY) Saat (Greenwich) Tutar Para Birimi Program KART NO’ SUNUN SON 4 RAKAMI
14.07.2012 12:17:41 191.14 EUR MasterCard 1924
Bütün EcoCard işlemleri kredi kartı ekstrenizde gösterilecektir: Bkz. www.echelpdesk.com.

Daha fazla bilgiye ihtiyacınız olacak olursa lütfen 7/24 Müşteri Hizmetleri Ekibimiz ile bağlantı kurun.


EcoCard Ekibi

bana eco card tan böyle bir mail geldi durum nedir acaba eco card ile yapmış olduğum harcamalara itiraz ettim bana bi sıkıntı yaratırlar mı yardımcı olur musunuz

Adsız dedi ki...

kardesim her kim bu siteyi faaliyete gecirdiyse allah razi olsun.yapi krediye itiraz ettim ve 3 gun icinde para iadesi yapildi.ha sure 120 degil 90 imis.bunada sukur dedik.tekrardan allah razi olsun.her kim ne derse desin direk itirazinizi yapin.cocuklar kadar mutluyum

Adsız dedi ki...

ecocard la alakali yazan arkadasim,bunlar tam kurt googleda arastir biraz,kesinlikle sana gonderdikleri maillere cevap verme.bunu aleyhine delil olarak kullaniyormus bu kan emiciler.direk unut sen onlarin mail tel tehditlerini cevap verme hic bir sekilde ,direk itirazini yap bankana ve bekle.

Adsız dedi ki...

Bu konuda BDDK ne yapıyor sadece izliyor mu?

Unknown dedi ki...

arkadaşlar ykb dn alan varmı iade. birde sözleşme istiyor ykb bununla ilgili ne yapa biliriz?? yardımcı olursanız sevinirim.

Unknown dedi ki...

yardımcı olan arkadaş olursa eğer paramı geri alabilirsem o kişiye benimde yardımım dokunacak. tadhed@hot.. eklerseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

Bankalar neden aracılık ediyorlar ?

Yasadışı kumar ve bahis sitelerine ödemelerde aracılık etmek de suçtur. Ancak bu şirketlere paralar kontür veya bilgisayar malzemeleri satan paravan firmalar aracılığı ile aktarılmaktadır. Zira kredi kartı hesap ekstrelerinde hiçbir zaman oyun oynadığınız bahis sitesinin adını göremezsiniz. Zaten online gambling yani sanal ortamda kumar ve bahis şirketlerinin visa ve mastercardı aracı olarak kullanarak oyun oynatması da bu iki kuruluş tarafından yasaklanmıştır. Peki bankalar bu paravan şirketlerin kumar oynattığını bilmiyor mu diye sorabilirsiniz. Elbette biliyorlar. Hatta sizden daha fazlasını biliyorlar. Ancak ortada dönen rakamlar büyük olunca bankalar da bu pastadaki paylarını kaybetmek istemiyorlar.

bu konuda bankalar hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunmak lazım.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar teb kredi kartı ile bahis oynadım başta işlemlerim 3 dli idi sonra kredi işlemler 3 dsiz yapıldı başta para kazand.ım çektim ama son yatırdığım 465 doları kaybetim teb bankasına harcama itirazında bulundum işlemler 3 dsiz olduğu için bu harcamları ben yapmadım dedim 75 gün içersinde para kredi kartıma iade edildi ama şunu anladım işlemler 3 dli bile olsa para iade ediliyor çünkü karşı taraf hiç bir şekilde itirazda bulanamıyor.

Adsız dedi ki...

merhaba..bloğu uzun zamandır takip ediyorum.bütün yazıları ve yorumları okudum.durumumu kısaca özetlemek istiyorum; ben de maalesef bu illete bulaşıp çok zor durumda kalanlardan biriyim.bu yüzden ditede ki yorumlardan ve yazılardan yararlanarak akbank ve finansbank'a harcama itirazında bulundum.akbank'a 14 ocakta itirazımı gönderdim.15 ocakta banka tarafından arandım 16 ocakta da harcama itirazınız işleme alınmıştır bilgi belge temin edildiği takdirde tarafınıza bilgi verilecektir mesajı geldi.yani 16 ocakta işleme alındı ve 22 gündür bekliyorum.1-2 sefer aradım işlem devam ediyor cevabından başka bişey öğrenemedim.finansbank ise daha yeni işleme alındı 6 şubat tarihinde mesaj geldi işleme alındığına dair.
şimdi geleyim asıl meseleye..22 gündür işlemde olmasına rağmen malum site de ( b..boo ) hesabım halen kapanmadı.yorumlarda okuduğum kadarı ile bir arkadaşın daha aynı siteden teb bankasına itirazı olmuş ( nicki tolgahan dı galba ) ve 3 ay sonra parasını almış.ve b..boo isimli sitede hesabı hiç kapanmamış.
acaba boo ile biten siteden harcama itirazında bulunan arkadaşların başına böyle bir durum geldi mi ? belki de bu sitenin hesabı kapatmamasındaki amaç,iade ettiğimiz parayı belki yine burada harcar düşüncesi olabilir mi ?
kullandıkları paravan şirket ise www.superguılloutel.com

Adsız dedi ki...

Ben 1,5 yıl önce Akbank dan butun yatırdıgım paraları geri iade aldım sorunsuz bir sekılde. Tavsiyem paranızı geri alın ve bir daha oynamayın

ABSOLUTEMUSCLE dedi ki...

Akbank a itiraz ettim. Ecocard dan mail geldi hesabınız chargeback talebınızden dolayı donduruldu diye. Ama bana bankadan kımse ulaşmadı. Benim kredi kartıma ne zaman iade olacak ?

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Is bankasina yaklasik bir ay oncesinde itirazda bukundum ancak bugun bankadan posta yolu ile cevap geldi, yapilan islemler incekenmis ve kredi kartindan cekim ve yatirma islemleri ardi arkasina yapildigi icin ve para yaturilan sirketlerle ilgili bir usulsuzluk girulmediginden itiraziniz olumsuz olarak sonuclanmistir. Ne yapmam lazim?? Yardimlarinizi rica ediyorum..

Adsız dedi ki...

merhaba ben de mağdurum.3600 tl param gitti.yapıkredi bankasına itirazda bulundum.5 gün oldu bir yanıt yok araştırma yapılıyor deniyor.3 d siz işlemlerdi.yasal olmadığını öğrendim ve iademiistiyorum dedim.bana bi cvp verebilirmisiniz? şimdiden tşk ederim

Adsız dedi ki...

anyoption mağduru varmı aranızda?

Adsız dedi ki...

anyoption mağduru varmı aranızda?

Adsız dedi ki...

G****ti bankası 3 dli b*tin adlı siteden harcamalarım oldu 10 bin başvursam alabilirmiyim bunları yardımcı olacak varmı

Adsız dedi ki...

benim finansb**k harcama itirazım oldu toplam 105 gün geçti 2. itirazı yaptım oda 25 gün oldu ilkte başka bir şahıs adına ödeme yaptıklarını ve benimle alakası olmayan birinin başka banka ekstrasını göndermişler sonuç bankada buna istinaden ödemeyi yapmadı şimdi nasıl bir sonuç çıkar acaba bilgi verenlere şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

Bankaya ne diye nasil itiraz edicem anoption a 40 000 lira kaptirdim

Unknown dedi ki...

Nasıl ne şekilde nereye başvurdu yardimci ol lutven mail adresim adem_sevil_sahin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

işbankasına bütün paramı aldım

Adsız dedi ki...

işbankasından bütün parasını alan kardeşim yardımcı olabilirmisin nasıl bir yol izledin bahis mi forex mi yada mail adresi verebilirmisin

Adsız dedi ki...

Arkadaslar bende dilekce vermeyi dusunuyorum akbanktan yakin zamanda alabilen birisi varmi yardimci olursaniz sevinirim..poyraz

Adsız dedi ki...

Akbanka verdigim dilekce isleme alinmis cok şükür. Umarım bende paramı geri alabilcem.forum icin emegi gecenlere Teşekkürler. .poyraz. .

Adsız dedi ki...

akbank a nasıl bir dilekçe gönderdin?

Adsız dedi ki...

iş bankası, denizbank veya yapı krediden iade alan varsa yorum yazabilir mi?

Adsız dedi ki...

Akbanka bu forumdaki dilekce ornegini gonderdim sadece bahisten hic bahsetmedim.mal hizmet alamadım dedim

Adsız dedi ki...

akbank tan aşağıdaki cevap geldi. yarın dilekçe doldurup faxlayacağım. gelen cevabı da yine burdan paylaşacağım.

sana da bu tarz mı bir cevap geldi?

Kredi kartı harcama itirazınız ile ilgili bildiriminiz Bankamızca incelenmiştir.

İlettiğiniz harcama itirazı ile ilgili olarak imzalı dilekçe ile detaylı bilgi vermeniz halinde konuyla ilgili inceleme başlatılabilecektir.

Dilekçenizi 0(262) 686 96 96 numaralı faksa göndermenizi rica ederiz.

Konuyla ilgili farklı görüş ve önerileriniz için bizimle tekrar irtibata geçebileceğinizi hatırlatır, Bankamız ürün ve hizmetlerine göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla,

Akbank T.A.Ş.??Mesajınız:?İlgili Birime,

Bankanızın 19470946 nolu müşterisiyim. .* ...8340 nolu mastercard kredi kartım ve bu karta bağlı sanal kart ile yapmış olduğum aşağıdaki harcamalara dair hiçbir mal veya hizm* et alamadım. Tarafıma herhangi bir döküm, sözleşme veya fatura da gönderilmemiştir. Birkaç iade gerçekleşmiş onun dışında firma ile* iletişime geçme denemelerim de başarısız olmuştur. Bu nedenle aşağıdaki işlemler ile ilgili olarak,
Yaptığım harcama itirazının bi* r an önce sonuçlandırılmasını ve itiraz ettiğim harcama tutarının uluslararası mastercard chargeback kurallarına göre kartıma iade e* dilmesini istiyorum.
28.01.2014 www.smartpay.ac 189.57 ?
28.01.2014 www.smartpay.ac 189.57 ?
31.01.2014 www.smartpay.ac 194.75 ?* ?31.01.2014 www.smartpay.ac 194.75 ?
31.01.2014 www.smartpay.ac 194.75 ?
01.02.2014 www.smartpay.ac 195.17 ?
01.02.2014 www.smart* pay.ac 113.85 ?

Adsız dedi ki...

ayrıca ek olarak şunu belirteyim. kullanmakta olduğum b.tin adlı sitede kredi kartı ile para yatırma kaldırılmış sanırım chargeback yağıyor sitelere. siz de vakit kaybetmeden başvurunuzu yapın. paranızı bırakmayın bu kansızlara. tamam bizde de hata var hiç bulaşmamalıydık ancak ülkemizi soyan bu hadsizlere chargebackler ile haddini bildirme vaktidir.bir de swiftvoucher e mail attım bugün bir para yatırma işlemi var bilgi almak istiyorum yoksa chargeback yapıcam diye. cevap döndüler kısa sürede ama firmanızla iletişime geçin dediler. ben de birşey yapmadım ardından para yatırmış olduğum c.me...opol adlı siteden iu tarihte para yatırmışsınız diye mail geldi. hepsi birbiri ile iletişim halinde.yanlız bankaya dilekçe yazarken ince eleyin sık dokuyun ve ararlar ise (henüz beni aramadılar)sakın ola bahis oynadığınızı söylemeyin, onlara da bahane oluyor reddetmeye. mal hizmet alamadım deyin. eğer işlemi yapalı çok süre olmamışsa, adet fazla değilse, işlemden önce kartınıza para aktarmadıysanız ve de 3d secure kullanmadıysanız haberim yok da diyebilirsiniz. satış belgesi talep ediyorum deyin bnkaya nasıl olsa gönderemeyecek bahis-kumar şirketi ve paranız iade olacaktır.

Adsız dedi ki...

Akbank aramiyor direk isleme aliyo.ben 31 martta basvurdum 14 nisanda sitedeki hesabim donduruldu.bi ongun sonra falan siteden aradilar musait olmadigimi soyledim bidaha aramadilar.akbank mail atti bide sadece takip numarasi göndermiş. Son otuz gun bekliyorum umarım alicam parai bidahada bulasmicam zaten.poyraz

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Smartpay a.c firmasına toplamda 27000 harcama itirazinda bulundum garanti ve is Bankasi . yalniz bankaların ikisinde ne tur hizmet alacaktiniz diye inceliyorlar ne yazmaliyim yardimci olursaniz coook sevinirim çok kotu durumdayim.

Adsız dedi ki...

Ne tur hizmet aldiniz diyorlar hocam ne diyelim memati0634@gmail.com buradan haberleselim benimkide smart

Mağdur dedi ki...

arkadaslar merhaba bende maalesef bu hatayı yapmış ve hiç bir ödememi yapamayan bir mağdurum ve ben bir mühendisim çok güzel bir işim var kız arkadasım ailem var ama bu hatam yuzunden hıc bırının yuzune bakamaz durumdayım öyle ki hiç blaşmayın derim girdim mi çıkışı yok 60000 e yakın kaybım ıcın charge back talebınde bulundum 52000 ısbankasına 6bin gaanti 2 binde hscbc ye ve inceleme halinde su an gecen hafta gondermıstım bı ıkı defa aradım mal veya hızmet alamamıstım dıye ne gıbı bı hızmet dedıler hsbc ye salladım bı tane kı zaten bunun karsı tarafmdan ıstenmesını talep ediyorum ben zaten falan dıyebılırsınız zannedersem bakalım sonuc ne olacak ısleme alınması yeterli gibi ama hayırlısı ınsallah alırım....

Adsız dedi ki...

ben de işbanka dilekçe vereceğim işbanktan iade alan arkadaşlar bilgi verebilirmisiniz?

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

murat bende işbanka dilekçe vereceğim ama incelemeye dahi almayacaklar bir blog buldum orada başvurunuz reddedilirse bddk ya dilekçe yazın diyor ama bunun sonuçları ne olur bilemiyorum.

Adsız dedi ki...

Arkadaslar benim 40 gun oldu son yirmi gun sayiyorum inşallah sizde alabilirsiniz..poyraz

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Bildigim kadariyla internet uzerinden sitesine bi girip bakin derim...

Adsız dedi ki...

okan acar internet bahis diye gir bi bak murat orada adam yasal yollarla ilgili bilgi veriyor

Adsız dedi ki...

dogan_dogan1970@hotmail.com arkadaşlar haberleşmeden yalnız başımıza mücadele edemeyiz - bazı siteler paranızı alırız falan diyor-profesyonel yardım istermisiniz diyor bir kezdaha çarpılacağız

Adsız dedi ki...

Herkese iyi bir haber vermek istiyorum.sikayet var da harcama itirazini takip ettigim birisi akbanka 2 martta verdigi harcama itirazi sonucu 11 mayısta para iadesi aldigini belirtmiştir. Demekki bizde alabilcez..poyraz

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

akbank iade ediyor ama öteki bankalar sorun çıkarıyor-işbank vakıf işleme dahi almıyor.
okan acar internet bahis diye gir bi bak murat

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bir uzmandan aldığım bilgiyi paylaşıyorum
gerekli İtirazı yapın, kabul etmiyor ya da ilgilenmiyorlar ise, resmi olarak İadeli Taahhütlü olarak şikayetinizi iletin, elinizde resmi başvuru olsun, İspat yönüyle önemli, yine cevap alamadınız, O zaman İstanbul Etiler Akmerkez de E 3 Blok ta bulunan Bankalararası Kart Merkezine yazılı olarak şikayetinizi, gerekçeli bir şekilde anlatıp başvurun, mutlak surette sizi yönlendirip, başvurunuzu dikkate alıp çözüm bulunacağını düşünüyorum. Çünkü Uluslararası İtiraz Kuralları geçerli, sizin şikayetiniz dikkate alınıp, gereği yapılacaktır.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

ykb yaptığım itiraz sonrası 3d siz olanları iade etti ancak 3d liler için mektup göndermiş mal hizmet alamadım dememe rağmen 3d li olduğundan işlemler size ait diye. sanırım işlemler bana ait değil şeklinde işleme almışlar. ne diyorsunuz tekrardan talep göndersem mi? yine olumsuz olması durumunda iade ettiklerini de etkiler mi? yoksa işleme alınabilir mi? bu arada toplam meblağ 8500 civarı 3d sizler 3000 tl ydi.

Adsız dedi ki...

bu konuyla ilgili uzman görüş.com dan bilgi al arkadaşım-burada bilgi paylaşımı zayıf-bankacılık ile ilgili yasal herşey orada ben doğan herkese yardımcı olmak isterim uzman görüşünü de ben paylaştım bazı çıkarcılar hala bizi çarpmaya çalışıyot birbirimize destek olalım arkadaşlar

Adsız dedi ki...

Iademi aldim arkadaşlar yaklasik 30000 civari umarim sizlerde alabilirsiniz..poyraz

Adsız dedi ki...

3D li 3D siz tamamını aldın mı poyraz? benim de 12.500 tl civarı var toplamda akbanktan. bugün 1 ay oldu.

Adsız dedi ki...

Evet kardeşim benim hepsi 3d li idi 45 gunde almis parayi hesabimda gormem 60 gunu buldu.eminim alırsın icini ferah tut akbank bu işte onem veriyor.simdiden hayırlı olsun..poyraz

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar smartpay.AC sen itiraz alan var mi...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar merhaba ben 20 mayıs tarihinde son 3 aya ait ykb bankasından harcama itirazı gönderdim.İşlemlerin hepsi şifresiz gerçekleşti.Faksımda işlemlerin benim tarafımdan yapılmadıgını belirttim.Fakat şuan işlemlerim durduruldu ve sebep olarak banka benden itiraz ettigim işyerlerine ait sözleşme göndermemi talep ediyor.Normalde 3d li işlemlerde mal ve hizmet alamadım deyince banka bu sözleşmeyi istiyormuş.Fakat benim bütün işlemlerim şifresiz gerçekleştigi halde benden sözleşme istedi bu konuyla alakalı bilgisi olan var mı ?

Adsız dedi ki...

merhaba ismimi n vermek istemiyorum bu konuyla ilgili oldukça tecrübeli birisiyim bu tarz sitelerde yüksek paralar batırmış olan arkadaşlar var ise ulaşsın cirik64@hotmail.com a msj atsın veya telefonuma 05455342315

Unknown dedi ki...

garanti bankasının sanal kartından anyoption illetine cok para kaptırdm 4 ay gibi bi sürede 20000 tl verdim bi defaya mahsus750tl cektim cekerkende şimdiye kadar sanal kartan yatırdıgım paraların dökümanını imzalayıp gönderdim itraz etsen bişe kazana bilirmiyim lütfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

dün iş bankasına yaptığım başvuru üzerine aradılar ilgili birimden. adam tam 13 dk beni sorguya çekti. o neden, bu niye diye. en sonunda müşteri memnuniyeti kapsamında işleme alacağız dediler. ama büyük ihtimal reddolur diye de belirttiler. 45 gün sonra belli olacak bakalım durum. akbank için de 45 günün dolmasına 10 gün kaldı bakalım bekleyip görcez. sonucu burdan paylaşacam.

Adsız dedi ki...

Senin harcamalarda ne gözüküyor babada aynisini soylediler

Adsız dedi ki...

itiraz et kardeşim adamların yaptığı yasal değil

Adsız dedi ki...

hadi hayırlısı işbankasına itirazda bulundum.sabit

Adsız dedi ki...

Yapıkredinin istemiş olduğu sözleşmeyi temin eden veya işlemi çözen varmı dır?

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ben yapı krediye mal hizmet alamadım diye başvurdum. 3d li ve 3d siz vardı. hiç bişey sormadan 3d sizleri iade ettiler. ama 3d liler hakkında mektup göndermişler. şifre kullanılmış bişey yapamayız dediler. Poyraz, akbank 60 gün oldu bugün hala tık yok olumlu veya olumsuz. senin tam 60 gün mü sürmüştü?

Adsız dedi ki...

akbank 45 oldu hala ses yok ykb kabul etmiyor sözleşme istiyor

Adsız dedi ki...

temmuz 1 den sonra yapıkrediye 3dsiz itiraz edip geçici iade alabilen var mı ?

Adsız dedi ki...

temmuz 1 den sonra yapıkrediye 3dsiz itiraz edip geçici iade alabilen var mı ?

Adsız dedi ki...

yapıkredi bankasıyla sıkıntı yasayan arkadaşlar konuyu bddk ya taşıyın bankanın ceza almasını saglayın ayrıca herkesin ulaşamama problemini biliyorum bu nedenle size bir güzellik yapıcam bütün gerekli telefonları paylaşıyorum.ykb güvenlik birimi:02626472986 ykb chargeback servisi 02626472998 melek salmanlı arslan işlemlerle ilgili kişidir kişisel numarası 05439755120

Adsız dedi ki...

akbank itirazımı reddetti arkadaşlar

Adsız dedi ki...

akbank itirazımı reddetti arkadaşlar



hangi işlemlerdi

Adsız dedi ki...

3d hizmet alamadım dedim 50 gün sonra falan biz aracı değiliz gibi bi mail attılar.

Adsız dedi ki...

işlemler hakkında bilgi verebilirsen yardımcı oluyum hangi işlemlerdi ?

Adsız dedi ki...

ecocarda yapılan işlemlerdi atm kartımdan yapılan harcamaları reddeiler aynı şekilde ykb sözleşme istedi.

Adsız dedi ki...

atm kartı kabul edilmiyor dostum kredi kartı olsaydı alabilirdin

Adsız dedi ki...

Akbank itiraz edeli 110 gun oldu hala inceleniyor denmekte.akbanktan bu kadar uzun sure bekleyen varmı.cok csnim sikildi daha nekadar bekliyecegkmi bile bilmiyorum. .

Unknown dedi ki...

Ecocard mail geldi terz ibraz yaptığım ve hesabımin eksiye düştüğü ödeme yapmam gerektiği vs . Bu firma bana dava açabilir mi

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar. sanalda yada kumarda kaybeden ve canı yanan . arkadaslara yardım . etmeyı ısterım . bankanızdan kesınlıkle paranızı . alabılırsınız. ulasın bana

nesingibi@gmail.com

Kerim dedi ki...

Eminim adsız sende onları kötülemeye çalışanlardan birisin. Arkadaşlar ben onlar sayesinde bütün paramı akbanktan geri aldım kötülemeye çalışanlara inanmak yerine irtibata geçip güvenlerini kazanın

leventt dedi ki...

dostlar ben bu hafta ıcerısınde bets10 sıtesıne yaklasık 5 bın lıra TEB kredı kartı ıle smartpay.ac aracılıgı ıle 3d li sifre kullanarak para yatırdım harcamlarım donem ıcı ıslemlerde görunuyor bugun hemen ıtıraz dılekcesı yazmalımıyım yoksa ekstrenın gelmesınımı beklemelıyım lütfen cwp

leventt dedi ki...

Cvp verecek olan yok mu arkadaşlar

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bende bu tuzağa düştüm ve tam 110 bin tl kaptırdım. ne yazikki bu yatırdıklarımın yalnızca 10 bin tl si kredi kartı ile yapılan harcamaydı ve hepsini yapmış olduğum itirazdan sonra geri aldım. Ak bank, Garanti, Teb ve Hsbc bankası itirazları kabul etti ve 2 ay içersinde iade yaptı diğer yatırımlar banka havalesi olduğu için itiraz hakkı olmuyormuş. Yani paranızı geri alabilirisniz.

Adsız dedi ki...

Nasıl bir dilekce yazmamız gerekiyo

Adsız dedi ki...

Havale yontemiyle akbank ve isbank vadesiz hesaplarimdan para aktardim iade alabilirmiyim 40 bin civari.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar kredi kartı değilde bankamatik kartı yani atm kartı ile yatırdığımız tutarlara itiraz edebiliyomuyuz atm kartına itiraz edipte alabilen var mı

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

3dsizlerde ip adresimiz sorun olmuyor mu?